Jak se podařila víkendová šipkovaná?

03.11.2020 20:20

Holky od Bobrů, Barča, Lůca a Regi, se rozhodly, že si chtějí se Zálesáky zas zahrát nějkou hru. A není nic jednoduššího než ji vymyslet a celou zorganizovat.  Ale jak, když se nesíme potkávat? No přeci bezkontaktně. 

Holky připravily šipkovanou, která byla vytyčena v okolí Labe, instrukce byly zavěšeny sem na web a každý, kdo chtěl se mohl zúčastnit. V samotné hře nešlo o nic menšího než nezištnou pomoc vesničanům v boji proti temným elfům, kteří jim odcizili vzácnou sochu patrona města a k tomu ještě ukradli truhličku s nemalým obnosem zlata. 

A jak to šlo našim pomocníkům? Přesvědčte se sami! 

Při honu na temné elfy vznikly i umělecká díla, přepisy některých z nich najdete níže.

Elfové jsou saláti!
Přemůžem je hravě!!!
Jsem zvědavá na básničky,
co vymýšlíte právě. :)

Lůca

My jsme velcí cestovatelé,
nám strach jen tak něco nezažene.
Elfů těch se nebojíme,
jejich nástrahy ustojíme

Ema + Franta + Petr

Za pokladem vyrazíme,
Elfy porazíme

Nelly

Elfů mi se nebojíme,
máme velký ramena,
pořádně jim zatopíme,
zlomí se jim kolena.

Máťa + Honzík + Léňa + Pavel

Já jsem malá holka
už nebaví mě ležení
jak se válím po zahrádce,
proč jsou všichni zděšení?
Zlobítko, ty malej skřítku,
tohle přeci nejde, )ty se tady jen tak projdeš
a půl zahrady sejde!

Vanes + Káta + Eliška